sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Estekisat Eskolla

Moikka kaikille!

   Lakulla ( LaKu Stall ) järjestettiin estekisat, joihin osallistuin Eskolla 60cm. Eskosta on tullut ajan myötä lemppari esteillä <3 Olen mennyt kahdet viimeisimmät estekisat sekä yhdet rataesteharjoitukset Eskolla. Olen myös mennyt lähiaikoina melkein joka estetunti Eskolla :D mutta eipä se haittaa :) <3
    Mentiin tallille klo 11. Ensimmäinen luokka alkoi silloin ja Esko kisasi jo siinä, joten halusin nähdä millä mielellä se tänään oli.
    12 aikaa alkoi rataan tutustuminen jalan ja noin 12:15 aloitettiin verkka. Noin 15 min verkka. Esko oli verkassa tosi hyvän tuntunen. Reipas, rento ja rauhallinen.
    Esterata tuntui mahdottomalta muistaa, varsinkin uusinta... Onneksi ei kuitenkaan minun kohdalla tarvinnut muistaa uusintaa :D Tosiaan, esterata oli itselle aika vaikea. Oli paljon mutkaa ja kiemuraa.
     Olin luokassa 2. Lähtijä. Oli sitten minun ja Eskon aika astua radalle. Ensimmäisestä esteestä tuli 4vp. Vauhtia ei ollut tarpeeksi, itse lähdin hyppäämään liian aikaisin ja Esko kompuroi esteellä. Tämä pudotus oli oma virhe huonon tien vuoksi... Tämän vuoksi ei sitten uusitaan asti päästy. Jatkettiin sitten pudotuksesta huolimatta perusrata. Ja Kuinkas kävikään. Rata meni Super hyvin! <3 harmillinen sähellys alussa 😖 Ainuttakaan kieltoa eikä edes tössähdystä esteelle 😍
   On se Esko kyllä niin ihana herrasmies! <3 Kyllä me vielä joskus päästään menemään puhdas rata ;)








Ig: @evenhevostelua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti